T. C. Lang: A lámpás nyomában

covers_419574Vissza a fantasy világba – ideje volt már.

Alapvetően szeretem a fantasyt, csak aztán nem mindig jutok oda, hogy megengedjem magamnak a földtől való elrugaszkodást, pedig ahányszor belevetem magam, mosollyal az arcomon térek vissza.
T.C. Lang szerzőnő viszont rávett, mondhatnák egy laza mozdulattal, ugyanis a moly.hu-n jelentkeztem egy nyereményjátékra és én lettem a szerencsés könyvtulajdonos. Szóval ez már önmagában jól kezdődött és aztán megérkezett a könyv, 5 csillag minden mennyiségben.
Romantikus és izgalmas, ahol a férfi az erőt a nő pedig az érzelmeket képviseli, mégis teljesen új történet és izgalmas a második oldaltól az utolsóig.

Fülszöveg:
Egy ​halandó és egy angyal. Egy kulcs. És egy démoni sereg, ami elválasztja őket egymástól.

Meddig terjed a mese világa? Mi választja el a valóságtól? És mit tehet egy hétköznapi lány, amikor átlépi a kettő közt húzódó határt?

Sarah felszolgálóként tengeti mindennapjait. Meg van róla győződve, hogy az angyalok és démonok a képzelet szüleményei, mégis ő talál rá a mennybéli lényre, Ronaelre.

Az angyalnak vissza kell szereznie az ellopott Lámpást az Alvilágból, ám csak akkor tud alászállni érte, ha megtalálja az emberek közt rejtőző Lovasokat. A számára ismeretlen közegben való eligazodáshoz szüksége van a lány segítségére. Együtt erednek a bukott angyalok nyomába, amivel hihetetlen események sora veszi kezdetét.

Sarah-t minden veszély ellenére elbűvöli az a világ, amelybe bepillantást nyer, miközben érzései Ronael iránt egyre inkább elmélyülnek – azok viszonzására azonban éppoly csekély az esély, mint küldetésük teljesítésére…

Egy angyalt szeretni még sosem volt ilyen kockázatos!

Saját értékelésem:
Wow, szóval, hogy is kezdjem?
Körülbelül a Harry Potter sorozat óta nem olvastam Fantasy-t (és annak már jó pár éve), de “A lámpás nyomában” végre visszarepített a képzelet világ talajára.
Imádtam a szereplőket, az esetlen és egyben erős jellemüket. Az angyal (szárnyak nélkül is) teljesen hihető, tapintható lett, a karaktere zseniális.
Sarah pedig annyira közel állt hozzám, hogy szinte azonosultam a gondolataival és pillanatok alatt úgy éreztem magam, mintha a helyében lennék.
Nagyon jó, fordulatos és izgalmas történetet kaptam. Végig izgultam és szorítottam Ronael és Sarah párosának, hogy sikerüljön a küldetésük. A “pokol” is új értelmet kapott a fejemben, nem is voltak üstben fortyogó emberek 🙂
Nagyon kellemes, eseménydús és gördülékeny sztori volt.
Még sok ilyet 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

